Hirurgija vadjenje zuba

Usled nedovoljne informisanosti i edukacije o oralnom zdravlju, modernog i brzog načina života kao i loše finansijske situacije, mnogi pacijenti dolaze stomatologu gde jedino rešenje ekstrakcija ili vadjenje zuba. Vadjenje zuba se izvodi u lokalnoj anesteziji totalno bezbolno. Pacijent mora prihvatiti savete i uputstva stomatologa, kako pre tako i posle vadjenja zuba.

vadjenje zuba

Kada je neophodno izvaditi zub?

Pripreme za protezu ili most

Potrebna Vam je proteza? Nekada stomatolog mora da napravi prostora u ustima kako bi proteza bila funkcionalna. Ukoliko su neki zubi preveliki ili "propali", potrebno ih je izvaditi. Ukoliko zub ne može da se probije kroz desni ili nema mesta za njega, stomatolog će odstraniti zub.

Inficiran zub

Karijes koji je zahvatio i koren zuba može dovesti do infekcije. U ovakvim slučajevima može se uraditi kanalno lečenje korena zuba, ali uznapredovala infekcija će verovatno zahtevati vadjenje zuba da bi se sprečilo dalje širenje infekcije.

Rizik od infekcije

Ako je vaš imuni sistem je slab, da li primate hemoterapiju ili ste imali neku vrstu transplantacije, vaš rizik od infekcije je visok, što bi moglo dovesti do toga da je potrebno izvaditi zub (ili zube).

Šta da očekujem prilikom vadjenja zuba?

Vaš stomatolog prvo će Vam dati injekciju anestezije da "umrtvi" područje oko zuba. Stomatolog će zatim uhvatite zub i nežno ga ukloniti sa desni. Ugrušak krvi će se formirati na mestu zuba, tako da će Vaš stomatolog staviti gazu i zatražiti da je zagrizete kako bi zaustavili krvarenje. Nakon vadjenja pacijent može napustiti ordinaciju pridržavajući se svih datih saveta od strane stomatologa.

Ukoliko tražite najbolju stomatološku uslugu, kontaktirajte DentalLux stomatološku ordinaciju u Nišu i zakažite pregled.

POZOVITE

Radno vreme

subotom po zakazivanju

Infografik