Konzervativa Za zdrave zube

Zubni kvar (karijes) je bolest koja predstavlja veliki zdravstveni problem. Karijes i gubitak zuba kao njegova posledica uzrokuju mnoge poremećaje na zdravstveno stanje organizma u celini. Komplikacije karijesa (bol, infekcija) značajno remete kvalitet života čoveka, utiču na psihički razvoj, otežavaju komunikaciju i socijalizaciju.

Zahvaljujući izvanrednom napretku u dijagnostici, terapiji, novim tehnološkim rešenjima opreme i materijala, pitanje karijesa se može rešiti klasičnim terapijskim merama.

konzervativa

Popravka zuba

U stomatološkoj ordinaciji DentalLux vršimo usluge bezbolne popravke zuba, koristeći najsavremenije i najkvalitetnije materijale. U ponudi se mogu naći kvalitetne amalgamske plombe, kompozitne (bele) plombe najnovijih generacija, kao i najsavremeniji medikamenti u terapiji dubokog karijesa.

Lečenje zuba

Zubna pulpa (zubni živac) je tkivo koje ispunjuje prostor smešten u zub. Izgrađena je od ćelija, vlakana, krvnih i limfnih sudova i nerava. Kao i svako drugo tkivo, usled delovanja štetnih faktora, dolazi do zapaljenskih procesa, odnosno do oboljenja zubne pulpe. Karijes zuba smatra se najčešćim i najznačajnijim uzrokom. Simptomi koji prate oboljenja pulpe su: bol, gubitak zubnog tkiva, promena boje zuba, promene na gingivi...

Zubobolja je jedan o glavnih simptoma i najčešči razlog da se pacijenti obraćaju stomatologu.

Terapija ovakvih oboljenja sastoji se u otklanjanju obolele i inficirane pulpe, vitalnim ili mortalnim zahvatom, dezinfekcija kanala korena i uspostavljanje sterilne sredine, a zatim definitivno zatvaranje ili opturacija kanala korena zuba. Celokupno lečenje je bezbolno i izvodi se u lokalnoj anesteziji.

U stomatološkoj ordinaciji DentalLux koristimo najsavremenije i najkvalitetnije materijale, zahvaljujući kojima zub još dugo može ostati u ustima i obavljati funkciju kao i zdrav zub.

POZOVITE

Radno vreme

subotom po zakazivanju

Infografik